Post Malone, Marco Reus og Shroud bliver HyperX ambassadører

Artiklen starter under annoncen
HyperX afslører en udvidelse af deres We’re All Gamers brand med en masse nye ambassadører.

HyperX, der er gaming-afdelingen under Kingston Technology, kunne den 13. juni afsløre, at de udvider i Frankrig, Tyskland, UK og de nordiske lande.

Det skriver HyperX i en pressemeddelelse.

Udvidelsen sker med deres We’re All Gamers-kampagne, som også får en helt nye række af ambassadører.

– Jeg er begejstret over at teame op med HyperX og hjælpe dem med at skubbe gaming communitiet fremad. Få dit headset og lad os rock n roll boiii, skriver musikeren Post Malone der er en af ambassadørerne, i pressemeddelsen.

Målet for kampagnen

Pressemeddelsen fortæller også at kampagnens mål ikke kun er at bygge brand awareness for det 16 års gamle gaming livsstils brand, men at udfordre stereotypen på en gamer.

Med ambassadører fra både sporten, musikken og gaming-verdenen kommer de i hvert fald vidt omkring.

– Gaming er blevet en stor del af vores daglige liv; fra at spille på min mobil til at komme hjem efter træning og spille lidt FIFA med med mine venner. Jeg er begejstret over at vise folk min gaming-spirit, fortæller den tyske landsholdsspiller Marco Reus.

Mange stjerner som ambassadører

– Jeg er glad for at kunne dele denne animation, som HyperX har lavet for mig. Jeg ser frem til at fragge mere i 2019, fortæller Shroud om de reklamefilm der er lavet til kampagnen.

Den fulde liste af ambassadører, der dækker over flere store stjerner kan ses her:

  • Post Malone
  • Pokimane
  • SHROUD
  • Joel Embiid
  • Gordon Hayward
  • JuJu
  • De’Aaron Fox
  • RUSH
  • Daigo
  • Marco Reus
  • Raphaël Varane
  • Dele
  • Casemiro
34 Shares