‘dupreeh’ om ny patch: – For stor bonus for at tabe

Artiklen starter under annoncen
Vi nåede omkring meget andet end selve kampen, da Peter ‘dupreeh’ Rasmussen stillede op til post match interview.

Makkerparet i ESL Pro League-studiet, Alex ‘Machine’ Richardson og Chad ‘SPUNJ’ Burchill, var hurtigt omkring spørgmålene til selve kampen, da Peter ‘dupreeh’ Rasmussen onsdag aften stillede op til vinderinterview, efter at Astralis havde slået HellRaiser 2-0 i Gruppe D.

En af de ting, de lige når at vende, inden snakken går videre, er det humør, som Astralis-spillerne kommer til kampen med.

– Jeg tror det er vigtigt, at vi også har det sjovt, når vi spiller. Det er det samme, når vi træner derhjemme på TeamSpeaken. Vi prøver at være positive, selvom der er noget, der ikke lige går vores vej, sagde ‘dupreeh’ efter kampen.

CS:GO økonomien mangler justeringer

I går kunne de ikke finde på noget at spørge om i post match interviewet, men ‘SPUNJ’ forsøgte at få et åbent og ærligt svar ud af ‘dupreeh’ omkring spillets nye patch, som har afstedkommet store ændringer i økonomien.

– Modstanderholdet ser ud til at have en alt for stor bonus, når de taber.
Peter ‘dupreeh’ Rasmussen

Han bad ‘dupreeh’ om at glemme kameraerne og sin træning.

– Jeg er ligeglad med jeres hold, I vinder alligevel hele tiden. Hvad synes du personligt om opdateringen?, spurgte ‘SPUNJ’.

– Der kan helt klart mulighed for nogle justeringer. Hvis du spiller nogle meget tætte runder og du ender med at vinde dem, og i slutningen ender du måske med at tabe økonomispillet og ligegyldigt hvordan runderne ser ud, så får du altid eco, selvom du har vundet en masse runder, sagde ‘dupreeh’.

– Modstanderholdet ser ud til at have en alt for stor bonus, når de taber. Og det virker som om, det går ud og rammer mere, end de fire runder det burde. Jeg føler, at selvom du spiller rigtigt godt som et hold og vinder de tætte runder. I slutningen kan du stadig ende med at eco måske 3-4 gange i træk, fordi du skal have reset pengene mens modstanderen har en masse utilities.

– Vi træner en masse Vertigo

En anden nyhed, som Counter-Strike: Global Offensiv kommer med, er introduktionen af Vertigo. Efter IEM Sydney i starten af maj erstatter Vertigo nemlig Cache, som Astralis traditionelt han banned. Men det ban bliver ikke bare skiftet ud med et ditto af Vertigo.

– Vi vil helt sikker spille Vertigo og jeg er sikker på at vi har noget nice at vise. Vi kommer til at være et af de hold der træner en masse Vertigo, fordi vi vil også være gode på det map. Så det er bare et spørgsmål om tid før i ser os spille det.

Finalerne af ESL Pro League sæson 9 i Montpellier vil også have Vertigo i map-poolen.

Torsdag aften kl 22 spiller Astralis sidste kamp i gruppe D, og det bliver mod BIG, der har tabt 2-1 til HellRaisers og vunder 2-0 over ex-3DMAX, og som derfor ligger som delt toere i gruppen sammen med HellRaisers. Astralis skal bare vinde et enkel map i dén kamp for at være sikre på førstepladsen, der giver direkte adgang til finalerne.

Højdepunkter fra kampen

Dust II 16-4:

‘Xyp9x’ 28hp 1v1 for map sejren.

Inferno 16-7:

Tap tap fra ‘device’.

Hop igennem røgen og AWP no scoop i luften fra ‘gla1ve’.

28 Shares